szkolenie dwudniowe (2 x 8 godzin w godz. 9 -16)

Uczestnik szkolenia zdobędzie wiedzę z zakresu możliwości stosowania WACAG 2.0 w jednostce organizacyjnej, a także z obszaru dostosowania systemów teleinformatycznych do norm prawnych.

Wszyscy uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe oraz przez 3 miesiące od zakończenia szkolenia będą mieli możliwość skorzystania z bezpłatnych konsultacji mailowych z prowadzącym szkolenie ekspertem.

Cel szkolenia

  • zapoznanie uczestników z Krajowymi Ramami Interoperacyjności;
  • przedstawienie możliwości wdrażania dostępności cyfrowej w projektach informatycznych;
  • zapoznanie uczestników z procedurami dot. inwentaryzacji zasobów, możliwości ich dostosowania do Krajowych Ram Interoperacyjności.

Adresaci

  • kadra zarządzająca jednostkami organizacyjnymi, w tym zwłaszcza odpowiedzialna za procedury wdrożeniowe WACAG 2.0;
  • osoby dokonujące rozliczeń projektów unijnych;
  • pracownicy jednostek realizujących projekt;
  • pozostali pracownicy mający do czynienia z projektami unijnymi
  • zainteresowani możliwościami wdrażania standardów dostępności w jednostkach organizacyjnych;
  • informatycy

Program

  1. 1. WCAG 2.0 – standard dostępności cyfrowej.
  2. Normy prawne.
  3. Omówienie wytycznych.
  4. Wdrażanie dostępności krok po kroku:
    1. decyzja o wdrażaniu dostępności;
    2. strategia;
    3. lider dostępności;
    4. inwentaryzacja zasobów;
    5. przegląd procedur;
    6. zlecanie usług zewnętrznych (klauzule do opisu przedmiotu zamówienia, klauzule do umowy, kary umowne);
    7. monitorowanie, szkolenia.
  5. Audyt – etapy, narzędzia, testy

Prowadzący

Absolwenci czołowych polskich uczelni ekonomicznych (Szkoły Głównej Handlowej, Uniwersytetu Warszawskiego, Uniwersytetu Jagiellońskiego); audytorzy wewnętrzni posiadający certyfikaty Polskiego Instytutu Kontroli Wewnętrznej. Trenerzy oraz wykładowcy akademiccy m.in. z obszarów: zamówienia publiczne, zasady kwalifikowalności wydatków w projektach unijnych, podatku VAT, rozliczeń projektów unijnych - w tym za pośrednictwem systemu SL2014. Kontrolerzy i audytorzy projektów unijnych. Eksperci ministerialni, Urzędów Marszałkowskich i WUP-ów. Eksperci z wieloletnim doświadczeniem w ocenie wniosków w takich instytucjach jak b. Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, PARP, NCBiR i Urzędy Marszałkowskie.

Opłaty

Cena szkolenia wynosi 1200 zł + VAT (23%)

Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu (dwa dni), materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, dwa lunche, certyfikat uczestnictwa, 3-miesięczne konsultacje z ekspertem drogą e-mailową.

Warunki uczestnictwa

  • Wysłanie zgłoszenia
  • Po otrzymaniu zgłoszenia organizator szkolenia (Polsko-Kazachstańska Izba Handlowo-Przemysłowa) prześle do Uczestnika potwierdzenie wpisania na listę wstępną szkolenia wraz z podaniem danych do przelewu.
  • Dokonanie przelewu na konto oznacza wpisanie na listę uczestników szkolenia. Wpłaty są przyjmowane w przedziale czasowym do 5 dni przed terminem szkolenia. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymają Państwo potwierdzenie wpisania na listę szkoleniową.
  • Maksymalna liczba uczestników to 30 osób. Minimalna liczba uczestników to 10 osób.
  • O uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.
  • Warunkiem realizacji szkolenia jest zebranie minimalnej liczby uczestników. Informacje o potwierdzeniu lub odwołaniu danego szkolenia wysyłane są drogą mailową na 5 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia.
  • W razie odwołania szkolenia lub wpływu wpłaty za szkolenie po zamknięciu listy nastąpi zwrot wpłaconej kwoty w terminie 7 dni.
  • W przypadku rezygnacji ze szkolenia z winy uczestnika (na mniej niż 7 dni przed planowanym terminem) jest on zobowiązany do wpłacenia 50% ustalonej ceny za szkolenie.
  • Jeżeli uczestnicy szkolenia są pracownikami jednej firmy, za drugą i kolejną osobę przysługuje rabat w wysokości 25% ceny szkolenia